Περιεχόμενο – Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Kατεβάστε το πρόγραμμα σε μορφή PDF

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Αλέξανδρος Δεληκούρας,  Σύμβουλος Επιχειρήσεων PhD MBA

Ο Αλέξανδρος Δεληκούρας είναι σύμβουλος επιχειρήσεων με 20ετή εμπειρία στην φαρμακευτική αγορά και στη συμβουλευτική φαρμακείων. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πατρών, κάτοχος ΜΒΑ με εξειδίκευση στο φαρμακευτικό Marketing και PhD από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Imperial College London).
Έχει συνεργαστεί και συνεργάζεται με εταιρίες leader της αγοράς. Τα τελευταία χρόνια οι υπηρεσίες του εστιάζονται αποκλειστικά στον χώρο της υγείας και του φαρμάκου.
Όλες οι εκπαιδεύσεις του και συμβουλευτικές υπηρεσίες στοχεύουν στην παρουσίαση εφαρμοσμένων-πρακτικών προτάσεων, προσαρμοσμένες στην αγορά και τη λειτουργία του ελληνικού φαρμακείου.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η βελτιστοποίηση της κερδοφορίας του φαρμακείου, με αποτελεσματική διαχείριση των εμπορευμάτων του και την επιλογή κατάλληλης εμπορικής στρατηγικής.

 

Οφέλη από την συμμετοχή στο σεμινάριο:

  • Αποτύπωση της χρηματοοικονομικής κατάστασης του φαρμακείου

  • Βελτιστοποίηση κερδοφορίας φαρμακείου

  • Αποτελεσματική παρακολούθηση και διαχείριση εμπορεύματος φαρμακείου

  • Επισήμανση κινδύνων στις εμπορικές αποφάσεις του φαρμακοποιού

  • Επιλογή κερδοφόρου προϊοντικού μείγματος φαρμακείου

  • Δημιουργία μιας κερδοφόρας εμπορικής στρατηγικής

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

«Εφαρμοσμένα χρηματοοικονομικά φαρμακείου-από την θεωρία στη πράξη»

Διάρκεια: 6 ώρες

Περιλαμβάνεται διάλειμμα για καφέ και διάλειμμα για ελαφρύ γεύμα

- Έναρξη – Χαιρετισμοί

- Α’ Ενότητα: Χρηματοοικονομική απεικόνιση φαρμακείου

  • Ανάλυση πωλήσεων φαρμακείου

  • Δαπάνες φαρμακείου

  • Κερδοφορία

  • Πίνακας Κερδών και Ζημιών

  • Νεκρό σημείο

  • Κόκκινες γραμμές φαρμακείου

- Β’ Ενότητα: Εμπορική πολιτική

  • Εμπορική πολιτική

  • Προϊοντικό μείγμα

  • Εκπτώσεις

  • Προσφορές

- Γ’ Ενότητα: Εμπορική πολιτική

  • Αξιολόγηση αποθέματος

  • Κυκλοφοριακή ταχύτητα

  • Αγορές vs Δαπάνες

  • Αγορές vs Επενδύσεις

- Δ’ Ενότητα: Case Studies

  • Κερδοφορίας

  • Εκπτώσεων

  • Αγορών

  • Τιμολόγησης υπηρεσιών στα φαρμακεία